blog informacyjno-koordynacyjny kompletnie nieformalnej Grupy Trzymającej Warszawskie blogi. Jeśli jesteś tu pierwszy raz - zajrzyj do zakładki: O CO CHO? Swędzą palce? Pisz: gtwb@gazeta.pl
Blog > Komentarze do wpisu
XVI Akcja - Zmysły - podsumowanie.
Albowiem prysły zmysły nam czyli...

1. Kulinarnie i zmysłowo przewodzi Schwefel
2. Tuż za nim pachnąco i zmysłowo Paolone81
3. Kahros prezentuje zmysły własne
4. Drewnoo zmysłowe i ćwiczące rónowagę
5. Do granic zmysłowości dotarły Chrzelice
6. Grzesiek77.0 smakował Warszawę
7. Zmysły wyostrzyła Tukee
8. Potap dał coś do powąchania...
9. Dotyk,słuch,smak,węch, wzrok i Mikajo
10.Yorryk trzymał się konwencji
11. zmysł wujka Tomiego
12. Prysły zmysły Hanuli
13. Zmysłowy portret u Kazy
14. Nie jedno ma imię... Didixi
15. Slavkosnip przedstawia orgię zmysłów
16. Smakowiecie u Agatki
17. Tomasz_Mos zmyśla na zimno...
18. Kocie oko Credka
19. Abumicha zmysłowo obecny!
20. Zmysłowe gęby Krabików
21. Na zmysł sluchu dziala Qqina
22. Nymphe-tamina tarza się po trawie
23. Nie można żyć bez zmysłu...Cedosi ;)
24. Miszka44 po prostu szaleje!
25. Ruinowy zmysł lavinki
26. Byproject zaczaił się na łące...
27. Warszawa oddziałuje na Hrabiego_Piotra
28. Nomaderro upiekł 2 pieczenie na ogniu
29. Widma i duchy liczy Nikon-d-80
30. Śnieg działa na zmysły Karskiej
31. Finito świat muzyki
32. Świeże bułeczki wujka Tomiego
33. Pachnące zmysły od Rubeusa
34. i Rubeusa spojrzenie badziej fikuśne ;)
35. Na wino zaprasza Froasia
36. Zmysły szalone 0-22
37. U Makówki o teorii zmysłów
38. Na żytnią prowadzi Boruta_wwa
39. Teleserv również się wypowiedział
40. Autobus, co działa na zmysły Jodynki
41. Zmysły precz od Beaviza
42. Do Montecengio idziemy na cukrową watę
43. Stolica i okolica prowadzi na manowce...
44. Oszukanie zmysłu Fotoholika
45. Nasze Zmysły na Varsoviaest

Jak kto chce coś dodać w temacie to niech się nie wstydzi :)

Jeśli co przegapione lub źle podlinkowane (albo literówka) to pisać oczywiście też.
niedziela, 22 lutego 2009, lavinka

Polecane wpisy

  • XXIII Akcja - Pocztówka z Ursusa - podsumowanie

    Ostatnie na starym blogu a pierwsze na nowej stronie GTWb - podsumowanie.Od tej pory wszystko będzie się pojawiać tylko na gtwb.org Temat był ambitny, trudny,al

  • XXII Akcja - Miejskie Kontrasty

    Oto podsumowanie 22 Akcji GTWb . Pomimo sezonu urlopowego nadal blogerzy blogują i to na temat! ;) Oto lista poszukiwaczy warszawskich kontrastów. Schwefel , co

  • XXI Akcja - "Paski" - Podsumowanie!

    Paski, paski i po paskach. A oto lista uczesników akcji wraz z ich autorską interpretacją. Tuż po północy listę zaczęła Makówka Za nią pojechali pasiaści rower

Komentarze
byproject
2009/02/22 16:12:27
Ja chcę;)
Mam pytanko. czy szanowna Grupa trzymająca GTWb rozważała kiedykolwiek mozliwość głosowania na...najlepszy, najciekawszy, ogólnie na naj. wpis akcyjny? Kilka wpisów bardzo mi sie spodobało i fajnie byłoby dodatkowo, po zebraniu wszystkich notek, urządzić głosowanie na Wpis Miesiąca GTWb!

Mogłoby to sie odbywać na tej samej zasadzie co głosowanie na "temat miesiąca". Najlepiej, gdyby głosowało się na 5 ulubionych wpisów przez powiedzmy 5 dni, aby nie lobbować tylko swojego a potem ogłosic zwycięzcę.

Co Wy na to?
-
meteor2017
2009/02/22 16:35:39
Na blogfrogu zauważyli... naszą poprzednią akcję ;-D

@byprojekt - chyba już ktoś rzucił ten pomysł, ale nie został przyjęty entuzjastycznie. Moim zdaniem, można uznanie wyrazić w komentarzu pod notką która się szczególnie spodobała :-)
-
kahros
2009/02/22 16:57:28
Ja jestem za! Przyznam, że jak dołączyłam do GTWb, sądziłam, że podsumowanie Lavinki, to właśnie wyniki głosowania :)
-
meteor2017
2009/02/22 17:06:00
Aha, linka nie podałem - XV akcja GTWb: Powrót do przeszłości ;-)
blogfrog.pl/
-
lavinka
2009/02/22 17:24:28
Z doświadczenia wiem,że tego typu głosowania rozrywają grupę na mniejsze podgrupki wzajemnej adoracji. Ludzie nie głosują na wpis, tylko na znajomych i cześć może się czuć pokrzywdzona. Nie piszemy notek po to by je oceniano,ale dla zabawy. Każdy może zrobić swój prywatny ranking,ale akcje GTWb to nie jest wyścig do podium.
-
byproject
2009/02/22 17:45:57
Aaa to sie chyba nie zrozumielismy. Miałem na mysli bardziej trzymanie wysokiego poziomu zabawy niż wyscig do podium. Niektóre wpisy sa po prostu słabe i nie w temacie ale tego w komciu raczej nikt nie napisze:))

Uważam, że nawet jesli pomysł juz był brany pod uwagę, to nie zaszkodzi go odnowić i znów przedyskutować. Nie wiem, czy załozeniem twórców gtwb było to co mamy teraz czy też są szanse i będą brane pod uwage pomysły na rozwój.

pzdr



-
kahros
2009/02/22 18:12:39
Znowu się zgodzę, część postów jakby nieco na siłę. Może niech w głosowaniu uczestniczą tylko Ci co chcą? Niech jasno się zaznacza, że mój post bierze/nie bierze udziału w głosowaniu? Oczywiście komentować mogą wszyscy, ale głosować już tylko ci, którzy poddali swoje wpisy ocenie. Hmm
-
tukee
2009/02/22 18:13:19
Byprojekcie - wszelkie rozwojowe pomysły są bardzo mile widziane i każdy może je zaproponować. Credek jest tu mistrzem nie tylko zgłaszania pomysłów ale i gotowych rozwiązań!

Odnośnie "konkursu notek akcyjnych" ja podpisuję się pod słowami Lavinki. Chyba nie potrzeba takich wyróżnień, to tylko dobra zabawa i lepiej nie psuć jej rankingami. Przecież każdy może wypowiedzieć się w komentarzu, a jeśli brak mu śmiałości w krytyce, no cóż.. Ale oczywiście możemy dyskutować, w każdym miesiącu przybywa kilka nowych osób i może obecnie inne jest zdanie większości niż to było jeszcze kilka miesięcy temu.
-
stolicaiokolica
2009/02/22 18:32:38
Coś narozrabiałem, że mnie nie ma na liście? :/
A akcja się pisze przez "j"
A tak w ogóle, to u was biją murzynów!
-
byproject
2009/02/22 18:34:32

Mam szacunek do każdego uczestnika tej zabawy, i właśnie dlatego staram się przejrzeć KAŻDY wpis, znajomych blogów tu nie mam więc wchodzę niejako w ciemno, zakładając, że uczestnik dał cos z siebie ( w końcu 20 dni na przygotowanie notki to nie w kij dmuchał) własnie równiez z szacunku dla tych, którzy klikną w jego link. A tu co? coraz częściej czarna dupa! Kilka blogów w stylu "soory nie miałem czasu na przygotowanie tematu o stołku więc wrzucę parasolkę". Mimo iż wpis jest zgłoszony do zabawy. W tym miesiacu tez kilka razy dałem sie zrobic w trąbę i kliknełem w notke konkursową nie znajdując tam nic w temacie.

Może przesadzam, ale uwazam, że kazda nawet najlepsza zabawa moze sie znudzić, dlatego poddaję szefostwu zagwostkę do przemyslenia z dobrej i nieprzymuszonej woli;))))
-
lavinka
2009/02/22 18:46:30
Stolico, chyba faktycznie przegapiłam, zaraz poprawię. Literówkę "i" na "j" też :) Czytałam 2 razy i za żadnym nie zauważyłam...
-
lavinka
2009/02/22 18:52:16
Byproject ja nie chcę wytykać palcami,ale wg mnie jesteś jednym z tych co się nie wysilili, w końcu wstawiłeś tylko jedno zdjęcie i to na którym nic nie widać ;P Jak widzisz różnie można wpis interpretować. :) Jeśli ktoś czuje potrzebę konkursowania, zawsze u siebie na blogu może stworzyć wpis gdzie sobie wypunktuje wpisy wg siebie dobre i złe. Ja się nie podejmę, bo nie czuję się na siłach oceniać cudzego wysiłku.
-
meteor2017
2009/02/22 19:00:32
@stolica - to za podchwytliwą zagadkę ;-P

@byproject - bo temat był trudny, u mnie dwa tygodnie minęły niż coś wymyśliłem (a zwykle mam 5 pomysłów jeszcze przed zakończeniem głosowania). Ale mimo wszystko odniosłem wrażenie że jednak wszystkie notki są o stołku, mimo ze czasem stołek był bardzo wymyślny, w kształcie parasolki (i chyba niewygodnie na nim siedzieć) ;-) No dobra, może czasem było o parasolce, ale była to parasolka opartej o stołek ;-P
-
byproject
2009/02/22 19:10:58
Oj, ale Was ruszyło nagle. Jak to mówią Lavinko, uderz w stół...?

Dobra, bo widzę nerwowość w szeregach i jeszcze mi sie jakaś kamienica na łeb zwali;))

Nie to nie:D

Przemyślę jeszcze raz wszystkie za i przeciw, ale chyba w obecnej formie i w tym kierunku rozwoju GTWb, to ta zabawa nie jest dla mnie.

pzdr
-
meteor2017
2009/02/22 19:44:16
Ja jestem przeciwny głosowaniu, nie byłbym w stanie wybrać tej jednej, czy nawet pięciu notek które chciałbym wyróżnić... nie byłbym w stanie wskazać dlaczego ta jest lepsza od innej spośród tych które mi się spodobały. Ja proponuję wyróżniać ciepłymi słowami w komentarzach typu "Słuchaj, moim zdaniem Twoja notka jest jedna z najlepszych w Akcji" i już :-)

Tak jak wspomniałem, nie zauważyłem żeby były notki nie na temat, po prostu temat jest różnie interpretowany, czasem bardzo dosłownie, czasem mniej. Niektórym to się nie podoba, a innym właśnie podoba - każdy znajdzie coś dla siebie... mnie się przede wszystkim podoba różnorodność realizacji tematu, skojarzenia na które sam bym nigdy nie wpadł. I nie chcę oceniać które są lepsze, a które gorsze.
-
warszawa78
2009/02/22 19:54:49
Od siebie nieśmiało dodam, iz widzę problem następujący - wielu ludzi ma tendencję do wymyslania jakichś kosmicznych tematów i głosowania na takowe. OK, demokracja to demokracja, ale warto z zalet demokracji korzystać z głową. A tak wybiera się ochoczo jakiś dziwny temat, aby potem mieć problem ze zjedzeniem tego pasztetu, a raczej z przekuciem go w blogową notkę.

Kosmiczne tematy może wyglądają fajnie, ale nie bójmy sie tematów prostych :)
-
byproject
2009/02/22 20:45:44
warszawa78 - to bardzo ważne co mówisz i tu tkwi problem właśnie, ze ludzie sobie nie radzą z tematami - to widać. Wala gnioty, póxniej dopisujac do nich ideologie . I miedzy innymi dlatego zasugerowałem ranking, żeby ludzi zmobilizować do zabawy na wysokim poziomie. Wszak grupa znana jest juz w szerokiej Polsce, cytowana, słuchana w radiu...



-
lavinka
2009/02/23 00:34:04
Kazu, ja od miesięcy lansuję schodki i je kiedyś wylansuję, jak kółeczka. Mam czas i nawet materiał na czarną godzinę, jakby coś na bieżąco się nie trafiło ;)
-
slavkosnip
2009/02/23 00:54:28
Mnie osobiście podoba się różnorodność interpretacji zgłoszonego tematu widoczna na różnych blogach. Starałem się zajrzeć do każdego, mimo napiętego harmonogramu poza blogowego. Rankingi moim zdaniem możemy sobie podarować. Dotychczasowa formuła GTBw podoba mi się właśnie w takiej swobodnej postaci bez narzucania się innym i dlatego w tym uczestniczę! Czasem bog wygląda niepozornie, ma jedną fotkę, a mógł być poprzedzony głęboką i wszechstronną analizą tematu. Czasem można nie dostrzec na pierwszy rzut oka genialności danego wpisu. Nie zawsze widać to czarno na białym.
-
hrabia_piotr
2009/02/23 08:26:00
A poza tym, to co to znaczy "wpis lepszy" i "gorszy"? Każdy dał taki, na jaki było go stać w danej chwili, z czym mu się dany temat skojarzył.

Też jestem za tym, żeby tematy były może nieco bardziej przyziemne, ale za to, żeby każdemu udało isę na ten temat coś sensownego napisać. Ja na przykład z tematem "zmysły" się strasznie męczyłem - na pomysł wpadłem dopiero 20 lutego, dlatego moja notka jest z popołudnia.

Z tych powodów zaproponowałem temat "Obskurne miejsce (najlepiej w Warszawie), które - gdyby tylko o nie zadbać - byłoby bardzo ładne." - jasny, klarowny, niedwuznaczny. Można ze zdjęciem, maożna bez. Można z uzasadnieniem, można bez. Jeśli ktoś nie jest z Warszawy, to może również opisać takie miejsce ze swojej miejscowości, ale wydaje mi się, że wszyscy znają takie miejsca w Warszawie, więc z tym nie powinno być problemu.

Generalnie jestem za tym, żeby tematy akcji powróciły z tematów czysto artystyczno-estetycznych na poziom miasta i jego wizerunku u blogowiczów. Ale oczywiście zadecyduje większość w głosowaniu...
-
hrabia_piotr
2009/02/23 08:28:22
A! I dodam tylko, że takie zdanie mam nie od dziś (przedostatni wpis w dyskusji):
gtwb.blox.pl/2008/12/Temat-XIV-Akcji-wybrany.html

I jeszcze przypomnę mój pomysł sprzed ponad pół roku:
gtwb.blox.pl/2008/06/Temat-VIII-Akcji-Pocztowka-z-Warszawy.html
(siódmy post od końca)

Hrabia_Piotr.
-
agata744
2009/02/23 08:39:38
Blog GTWb funkcjonuje 15 miesięcy i zyskuje wciąż nowych chętnych. Myślę że właśnie miła i luźna atmosfera zachęca ludzi. Czyta gra, zero wyścigu szczurów. Robimy coś wspólnie w przyjacielskiej atmosferze, nie poddajemy tego zbiorowej ocenie bo takie działanie wiele osób zniechęci. Każdy przeglądając wpisy ma szansę wypowiedzieć się w swoim imieniu i napisać "kit" lub "hit".
-
warszawa78
2009/02/23 09:42:52
Też jestem za tym, żeby tematy były może nieco bardziej przyziemne, ale za to, żeby każdemu udało isę na ten temat coś sensownego napisać. Ja na przykład z tematem "zmysły" się strasznie męczyłem - na pomysł wpadłem dopiero 20 lutego, dlatego moja notka jest z popołudnia.

Z tych powodów zaproponowałem temat "Obskurne miejsce (najlepiej w Warszawie), które - gdyby tylko o nie zadbać - byłoby bardzo ładne." - jasny, klarowny, niedwuznaczny. Można ze zdjęciem, maożna bez. Można z uzasadnieniem, można bez. Jeśli ktoś nie jest z Warszawy, to może również opisać takie miejsce ze swojej miejscowości, ale wydaje mi się, że wszyscy znają takie miejsca w Warszawie, więc z tym nie powinno być problemu.

Generalnie jestem za tym, żeby tematy akcji powróciły z tematów czysto artystyczno-estetycznych na poziom miasta i jego wizerunku u blogowiczów. Ale oczywiście zadecyduje większość w głosowaniu...


O, to to to! Zgadzam się z tym, co napisałeś, w 100%. Warto z tematami zejść trochę na ziemię - bujanie w obłokach jest fajne, ale co za dużo, to niezdrowo.

Głosowanie i rankingi - jestem przeciw, to będzie raczej wzajemna adoracja a nie rzetelne ocenianie, zresztą jakiekolwiek próby oceniania skutecznie popsują atmosferę. Zamiast tego proponuję więcej myślenia przy wyborze tematów.
-
hanula1950
2009/02/23 10:13:21
jestem przeciw wszelkim konkursom, co juz od dawna wiecie. W bloxowych konkursach też udziału nie biorę. Urok GTWb ppolega na tym, że każdy pisze co chce i bez oceny. I to jest fajne.
-
slavkosnip
2009/02/23 10:17:48
Zgadzam się z tymi głosami, które optują za powrotem do tematów warszawskich lub nawiązujących do "miejskości" w możliwie najszerszym kontekście. Rankingi, wyścigi szczurów, rywalizacje są tu niepotrzebne. Ważna jest atmosfera wzajemnej inspiracji twórczej i swobody emocjonalnej i życzliwości wzajemnej, których tak często brakuje w szerokim świecie czy tak zwanym życiu. Zachowajmy ten azyl i twórzmy nasze dziełka ku radości i refleksji swojej oraz ogladających je naszych Czytelników i Oglądaczy!;) Twój pomysł warszawo78 jest interesujący, też myślałem o czymś podobnym. Jeśli chodzi o mnie osobiście to ŻADNE tematy mi nie przeszkadzają, chociaż przy jednych trzeba się więcej namęczyć przy innych trochę mniej, co w kontekście prozy zycia nie zawsze pozwala na realizację pierwotnego zamiaru w wymiarze satysfakcjonującym całkowicie. Ale trzeba zgodzić się z niedoskonałością wrodzoną tego świata we wszystkich jego aspektach. Jest na to ostatecznie około trzech tygodni czasu. Chyba, że mozna by ogłaszać propozycje tematów nie pojedynczą na dany miesiąc, ale np. na dany kwartał. Moze to by pomogło lepiej przemysleć i wybrać odpowiednie materiały do proponowanych w ramach akcji swoich propozycji wpisów. Jeden z moich planowanych tematów co prawda brutalna rzeczywistość zniszczyła - ad. Aleja Wilanowska. Ale zrodziła masę innych, nowych i równie inspirujących z nia zwiazanych. Więc działajmy radośnie i z entuzjazmem ku chwale miasta naszego i naszej własnej jak kto woli.
-
slavkosnip
2009/02/23 10:30:48
Zreszta wszelkie oceny czy coś jest "gustowne" czy "nie...", "wysokich lotów" czy "niskich...", "ambitne" czy inne to sprawa czysto subiektywna. Niech to w tej kwestii pozostanie jak jest, może tylko z drobnymi modyfikacjami o których wspomniano już wyżej! Nie wszyscy są wysokiej klasy artystami i wirtuozami, niektórzy mogą tworzyć bardziej "naiwne" interpretacje natury i jest im w tym dobrze. A dotychczasowa formuła GTBw zapewnia wszystkim bezpieczną swobodę i działa inspirujaco, a do tego rodzi nowe więzi miedzyludzkie między osobami realizującymi coś wspólnego. I o to w tym chyba chodzi m.in. - moim i ... nie tylko - zdaniem!
-
kahros
2009/02/23 13:12:10
Zdecydowanie widzę, że nikt nie chce oceniania. OK, taka wola. Ze swojej strony, zgadam się z byproject. Sprawdzam wszystkie wpisy i czasem mam wrażenie "olewania" tematu lub kompletnego braku na niego pomysłu. No chyba, że po prostu nie kumam czyjejś interpretacji, tak też może być, nie przeczę ;)
Jeśli chodzi o tematy - mi wszystko jedno, mogą być czysto przyziemne i mogą być pojechane. Jak nic nie wymyślę, to po prostu nie zamieszczę wpisu. I tyle. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
-
hanula1950
2009/02/23 18:13:31
Prysły mi zmysły, bo może lata nie te...
-
hanula1950
2009/02/23 18:22:08
Własnie jesteśmy tymi, którymi jestesmy, że nie ma oceniania. Każdy daje to co może i nie można tego porównać.I jeszcze oceniać? Straszne!
-
2009/02/23 19:34:51
Oj juz dajmy spokoj. Cos sie dzieje i to najwazniejsze! :-)
-
nymphe-tamina
2009/02/24 11:55:48
w kwestii technicznej: zamiast wpisu Cedosi (nr.23) otwiera się mój.
link do Cedosi: cedosia.blox.pl/2009/02/ZMYSLY.html
-
lavinka
2009/02/24 12:23:27
Dzięki, coś musiałam źle kopiklipnąć. Zaraz popławię.
-
sawkas
2009/02/24 23:01:37
A ja nic nie mogłam na 'zmysły' wymyślić:(
-
warszawa78
2009/02/25 11:43:08
Ja mam po tym wszystkim ogólny pomysl na rozwiązanie zaistnialych problemów: zwiększyć dyscyplinę, wzmóc czujność, zewrzeć szeregi, zacieśnić współpracę między blogerami.

Powinno pomóc.
-
lavinka
2009/02/25 19:54:44
A będzie cenzura i inwigilacja? ;)
-
warszawa78
2009/02/26 08:31:45
To później, na początek będą apele oraz wiece potępiające wrogów.
-
hrabia_piotr
2009/02/26 09:03:25
Proponuję do tego publiczną samokrytykę, bratnią pomoc i przesunięcie członka z ramienia na czoło.
-
lavinka
2009/02/26 13:29:57
I owacje na stojąco w sali kongresowej :)
-
beaviz
2009/03/20 14:47:12
Szkoda, że dopiero teraz wpadłem na tą dyskusję :) Jestem przeciw wszelkim rankingom, ale jak ktoś bardzo chce to można stworzyć anonimową sondę ;) Co do prostych tematów: A po co ? Niech właśnie będą trudne ! Chyba ich się nie boimy ? Czasem wydający się niby prosty temat może być całkiem trudny w interpretacji ;)
Newsletter GTWb
Newsletter GTWb

Twój email



dowiedz się więcej >>

;

tracker

Countomat - licznik oraz statystyki webowe (Statystyki i Analiza danych, Wykresy, Licznik, Dane statystyczne)